visitekaartjes zijn voor de ondernemer het product om je naam op een professionele manier achter te laten bij je relatie’s en je eventuele klanten. Maar weet de ontvanger van jouw visitekaartje jou na een half jaar na ontvangst van jou kaartje jou nog te vinden?
In de video leg ik uit waar in mijn ogen een visitekaartjes aan moet doen.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Iea0x-wve5U[/youtube]
Een visitekaartje moet niet alleen de aandacht trekken
van de potentieel klant, maar moet ook na een half jaar nog een indruk achter laten, maar hoe doe je dat? In deze video. vertel ik mijn visie over een goed visitekaartje, Het moet namelijk een call to action hebben.
Maar hoe krijg je nu een call to action op je visitekaartjes? dit kan je doen door de ontvanger van je visitekaartjes te sturen naar je website waar ze een naam en email achter moeten laten, zodat jij ze kan voorzien van informatie of van tips omtrent jouw vak, of vakkenins.
Je vergroot niet alleen je persoonlijke expert waarde
Zo blijf je voor een langere tijd in heinering, jouw concurrenten zullen dit niet doen, en jij zal een trapje voor hebben op al je concurrenten, en je business zal gaan groeien. omdat jij iets unieks aan bied, wat nog niemand doet.
Met mijn renovatiebedrijf heb ik dit natuurlijk zelf toegepast, hierin geef ik een traprenovatie workshop weg. maar ook met mijn media bedrijf YT MEDIA pas ik dit principe toe, door het weggeven van mijn ebook “succes met YouTube” geef ik informatie weg aan de ontvanger van mijn visitekaartjes.
In tijden zoals deze nu zijn waarin de concurrentie erg hoog is, en de klanten terughoudend zijn in het nemen van beslissingen zal je op een andere manier aandacht moeten krijgen, Deze aandacht kan je afdwingen door ze iets waardevols te geen, en dit beid je dan weer aan op je visitekaartjes.