OLYMPUS DIGITAL CAMERASamen met mijn vrouw Sylvia gaan we geregeld naar Antwerpen haar geboorte stad, beiden zijn we gek op shoppen. Ikzelf mag graag langs de winkels lopen, en bij de betere kledingzaken ga ik zelfs naar binnen  te kijken of er iets voor mij bij zit. Ik heb niet echt snel te vrede, dus koop ik voor mezelf maar in een select aantal winkels.

Wat ik wel altijd heel leuk vind is om te kijken hoe zo een winkel is ingericht, en hoe de verkopers (sters) er vaak bij staan in de winkel. Maar al te vaak zie je verkopers achter of voor de toonbank staan of hangen, en dan nog met hun mobieltje in hun handen, en mocht er dan toevallig een klant hun storen, nou daar moet je dan echt weer niet aan denken.

Zo liep ik samen met Sylvia in Antwerpen op de meer, waar een jonge dame naar onze zwaaide van ver, om onze aandacht te trekken, en ja dat was gelukt. ze vroeg of Sylvia het misschien leuk zou vinden om een nieuwe crème uit te testen gemaakt van diamanten slijpseks. het zou revolutionair zijn volgens die dame.

Wat ikzelf als ondernemer dan weer heel boeiend vind is dat deze jonge dame buiten de winkel stond om aandacht te trekken voor haar winkel ze bleef in ieder geval niet achter haar toonbank staan. om maar te wachten of er klanten zouden komen.

Al snel werd het mijn duidelijk dat het een Amerikaans bedrijf was die zich nu in Europa wilde gaan vestigen. En ja dat merk je dan toch, die Amerikanen zijn toch een stuk beter in het vinden zoeken naar klanten als wij Nederlanders, of zelfs Belgen.

Met heel veel bewondering heb ik het schouwspel gekeken wat de verkoopster opvoerde. ze wilde in vogelvlucht laten zien waar haar geweldige crème wel niet voor de vrouw van nu zou doen. En deed een helft van Sylvia haar gezicht insmeren met dit crementje.

Om zo het verschil te zien te laten zien. Tijdens het insmeren ging ze vertellen hoe mooi Sylvia haar huid wel niet was, en of ze naar de schoonheidsspecialiste ging, Ja natuurlijk ga Sylvia naar de schoonheidsspecialiste. wel vier keer per jaar. Wat kost dat dan vroeg de verkoopster.

Nou ongeveer honderd Euro per keer, dus vierhonderd per jaar. Nu de verkoopster nou met dit crementje is de schoonheidsspecialiste niet meer nodig volgens de verkoopster.

Met deze geweldige crème zou je zomaar 2 jaar doen, als je het elke dag zou insmeren, normaal kost deze crème op de website 700 euro, maar omdat ze nu nieuw zijn is het nu slechts 300 euro, en krijg je er een crementje van 75 euro er gratis bij.

Wat een geweldige aanbieding we krijgen 50 % korting en hoeven niet meer naar de schoonheidsspecialiste dat scheelt ook weer 800 euro de komende twee jaar. Mijn vrouw Sylia is een slimme vrouw, zag wel de voordelen, maar ook de hoge prijs. toen Sylvia twijvelde, gaf de verkoopster nog een crementje erbij van 50 euro.

Ja doet u maar hoorde ik Sylia nog zeggen, Ik moet eerlijk bekennen het is een geweldig product en veel mensen zien het ook in Sylvia haar gezicht, maar het mooiste vond ik toch wel de manier waarop deze verkoopster een crementje aan mijn vrouw verkocht voor 300 euro!

Als jij in de drogisterij loopt en je ziet een crementje staan van 300 euro naast andere crementjes van 10 euro zou jij dan kiezen voor het goedkope of de mega dure crème?

Als aan jouw niet de meerwaarden worden verteld van de betere crème op basis van diamant slijpsel zal je zeker voor de goedkope gaan, Maar een echte verkoper (ster) weet de meerwaarden van zijn of aan product aan te prijzen.

Natuurlijk gaat dit beter als je één op één contact heb met je klant, maar ook op je website kan je je meerwaarde verkopen, en kan je het onderscheid maken tussen een goedkope aanbieder uit jouw branche of die van de betere kwaliteit.

Niet alle bezoekers op het internet zijn zoekers naar de goedkoopste aanbieder, je moet alleen je website zo inrichten dat die de meerwaarden weet te verkopen van jouw product.

Nog een leuke anekdote aan dit verhaal, nadat Sylvia haar gezicht was behandeld met deze zo hoor je te verkopenwonder crème gingen we natuurlijk in Antwerpen bonbonnetjes halen, en wat denk je krijgt mijn vrouw een compliment en wordt ze direct tien jaar jonger geschat, Nou of dit crementje nu € 300 waard is?  OJA dit crementje is voor mijn vrouw na zo een ervaring dubbel en dwars zijn prijs waard 

Free Download WordPress Themes
Download Premium WordPress Themes Free
Download WordPress Themes Free
Download Best WordPress Themes Free Download
lynda course free download
download coolpad firmware
Premium WordPress Themes Download
ZG93bmxvYWQgbHluZGEgY291cnNlIGZyZWU=